Öncelikle herkese merhabalar 🌸
Ben bu blogu yeni açtım ve hemen bi yazı yazmak istedim. Denediğim şeyleri bana iyi gelen sevdiğim ürünleri başkalarıyla paylaşmak ve başkalarına da iyi gelmesi beni mutlu ediyor. Şimdi gelelim bugün ki konumuza. "SOSKİN"
Benim instagram sayfası açtığımı duyunca erkek arkadaşım çok ince düşünerek benim için araştırma yapmış ve piyasadaki soskin markalı krem ve serumlardan benim için sipariş etmiş. Öncelikle kızlar bu markayı genellikle güzellik merkezlerinde bulabiliyosunuz ve araştırmalarıma göre biraz pahalı. Neyse ben bu kremleri aldıktan sonra ilk önce internetten birazcık araştırma yaptım dedim direk kullanmaya başlamayayım. Baktım hem iyi hemde kötü yorumlar var. Aklım karıştı biraz ama dedim bi başkasına kötü gelen bana neden iyi gelmesin. Ve şuan 1 haftaya yakındır kullanıyorum. Henüz fazlasıyla etkisini gördüm diyemem ama etkisini görmeye başladığımı söyleyebilirim. Bendeki krem ve serumları şu şekilde; 
-Leke Giderici Serum(Intense Clarifying Serum)
-Leke Giderici, Nemlendirici Krem(Clarifying Cream)
-Canlandırıcı ve Nemlendirici Krem(Energizing Moisturizing Cream) 
-Hassas Ciltler İçin Yatıştırıcı Konsantre Bakım(Soothing Concentrate) 
Ve bitanede maskem var; 
-Arındırıcı Maske(Purifying Mask) 
                           





Şuanlık ben maskeyi bir kez yaptım. Yumuşacık bir etki bıraktı cildimde. Yanma hissi olmadı ama tek sevmediğim yanı kokusu. 
Canlandırıcı ve Nemlendirici Kremi makyajımın altına uyguluyorum, yumuşacık yapıyor ve çok iyi nemlendiriyor. 
Leke Giderici, Nemlendirici Krem ve Leke Giderici Serumu ise gece makyajımı sildikten sonra ilk önce serumu 5-10 dakika sonra kremi uyguluyorum. Şuanlık çok fazla etkisini görmedim ama ilerde görüceğime eminim. Ben inanıyorum 🙏🏼
Kullandıktan sonrada bi yazı yazmayı düşünüyorum sadece burda açıklamak istedim tek tek hepsini. 

Kendinize iyi bakın görüşmek üzere 🌸🌸👋🏼










                                                                                                                                  


                                                                           


















Yorumlar

  1. Güle güle kullan , blog da hayırlı olsun :) bana da beklerim
    sapsikanne.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kullanım sonrası yorumlarını merak ediyor ve bekliyor olacağım 😍 Blog da hayırlı olsun bende yaziperest.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler. Dönğş yaptım görmüşsünüzdür ☺️

      Sil
  3. Öncelikle blogun hayırlı olsun canım. Leke giderici çoğu kremi kullandım ve hiç birinden memnun kalmadım. Umarım sen bu kremden memnun kalırsın ve bize aracı olursun . Sevgiler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok denedim bende işe yarıyo gibi şimdilik ama tam emin olmadan yanlış bilgilendirmek istemedim. Hayırlı olsun içinde çok teşekkürler ☺️

      Sil
  4. Güle güle kullan :) blogun hayırlı olsun. Güzel anılarını ve yorumlarını bekleriz. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın 😊 WhatsApp grubundan geldim bende beklerim 😊

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle hoşgeldin cano <3
    İnşallah güzel etkilerini görürsün :)

    YanıtlaSil
  7. öncelikle hayirli olsun :) urunleri çok merak ettim güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kullanıp etkisini gördükten sonra yayınlıycam inşallah ilk bi tanıtmak istedim :) teşekkür ederim ayrıca

      Sil
  8. daha önce duymadığım bir marka ama merak ettim ürünleri ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende hiç duymadım ilk defa duydum ve kullanıyorum :)

      Sil
  9. Blogunuz hayırlı olsun guzel seyler gelecektir eminim ki sevgıler ;)

    YanıtlaSil
  10. Hic denemedigim bir marka merak ettim:))

    YanıtlaSil
  11. Bloğunuz hayırlı olsun.Paylasımlarınızı merakla okuyor olacagiz ;)

    YanıtlaSil
  12. İlk defa duydum bu markayı bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. iyi günlerde kullan canım bende ilk defa duydum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar