Merhabalar🌸
Bugün dizilerden bahsetmek istiyorum. Okul ve sınavlar nedeniyle çok fazla dizi izleyen birisi değilim. Daha doğrusu türk dizilerini izlemeyi sevmiyorum diyelim. Yabancı dizileri daha çok seviyorum. 
Enn sevdiğim izlediğim kaçırınca telefondan tekrar baktığım dizi Fazilet Hanım ve Kızları var şuan. Bide pazartesi günü isimsizleri izliyorum. 


Yabancı dizi olarak;
-The 100: Uzayda bir gemide yaşayan insanları anlatıyor. Dünyada yaşam sona ermiş, hepsi bir uzay gemisinde uzayda yaşıyorlar. Daha sonra dünyada yaşam varmı diye 100 tane 19 yaşına gelmemiş suçlu insanları dünyaya gönderiyorlar. Dünyada karşılaştıkları şeyler anlatılıyor. Baya sürükleyici bir dizi izlemenizi tavsiye ederim. 



-The Walking Dead: Dünyayı zombi istilası sarıyor ve birkaç grup bu istiladan kurtulmak için çabalıyolar. Birbirlerini bulmaya çalışıyorlar. Buda baya sürükleyici bir dizi. 



-Once Upon a Time: Pamuk prensesteki cadı bütün masal kahramanlarını dünyaya hapsediyor ve kasabada hep beraber yaşıyorlar ama hepsinin hafızasını silmiş, masal kahramanı olduklarını bilmiyorlar. Pamuk prensesin kızı ve torunu kasabaya geliyor onları kurtarmaya çalışıyorlar. 



-American Horror Story: Her sezon aynı oyuncularla farklı konuları anlatıyor.
 1.sezon: Bir evde geçiyor. Evde ölenler lanetleniyor evden dışarı çıkamıyorlar. Evin sırrı açığa çıkıyor. 
 2.sezon: Akıl hastanesinde geçiyor. Rahibe ve hastaların hikayeleri anlatılıyor. 
 3.sezon: Cadıları anlatıyor. Bir grup genç cadı kızlar ve başlarındaki cadının hikayesi. 
 4.sezon: Sirkte geçiyor. Değişik insanların kendilerini sergiledikleri sirki anlatıyor. 
 5.sezon: Lady Gaga oynuyor bu sezonda. Bir adamla evli ve vampirler. Lanetli bir otel var ve burdada ölenler tekrar diriliyor. Otelin ve oraya gelen misafirlerin hikayeleri anlatılıyor. 
 6.sezon: Fragmanı yayınlandı izledim ama pek birşey anladığım söylenemez. Eylülde çıkacakmış. 



-Supernatural: Bunu ben pek fazla izlemedim annem çok fena takipçisi :) 2 tane kardeş paranormal olaylarla ilgileniyor. Her bölüm farklı yaratıklarla uğraşıyorlar. Bi bölümünü izlemeden diğerine geçsen bile anlayabiliyosun olayı az çok. Yaratık dediğim mesela ; Bloody Mary, hayalet, şeytan tarzı şeylerle uğraşıyorlar. 

Görüşmek üzere 🌸





Yorumlar

  1. Ben hiç izleyemiyorum böyle filmleri :(

    YanıtlaSil
  2. Walking dead ve supernaturel sıktı artık beni.. Ama şu the 100 ve once upon a time merak.uyandırdı

    YanıtlaSil
  3. Aralarından izlediklerim, The Walking Dead ve SuperNatural ikisini de beğeniyorum farklı tarzlar

    YanıtlaSil
  4. Once Upon A Time çok duymaya başladım. Bir ara göz atabilirim. Kızım gelsin, gösterir bana. Dizi izleme huyum yok, çünkü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında boş vakitlerde yapılabilecek güzel şeyler arasında bence dizi izlemek ☺️

      Sil
  5. sürekli izlediğim bir dizi olamıyor benim. şu ara popüler olan Fi'ye başlamak istiyorum, daha ilerlemeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde olmuyor ama bunda kaldığım yeri not alıyorum bidaha ne zaman boş olursam o zaman izliyorum. Evet Fi'ye bende başlamak istiyorum aslında ☺️

      Sil
  6. Supernatural 8 sezon izledim sonra nedense izleyesim gelmedi bıraktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu annem müptelası olarak izliyordu. Ben çok fazla izlemedim açıkcası ☺️

      Sil
  7. Bir süre izledim sonrada bıraktım şimdi Grimm izliyorum ☺️

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler canım dizi Önerileri için 😘

    YanıtlaSil
  9. Eskiden böyle vampirmis uzayliymis ucubeymis hiç Korkmaz izlerdim şimdi nedense içimde bir korku😀 izleyemiyorum. Daha çok psikolojik gerilim tarzı dizileri filmleri tercih ediyorum. Supernatural tv de yayinlaniyordu bir ara o zamanlar izlemiştim. Tavsiyeler için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ben bayılıyorum ya uzaylı ucube olan filmlere veya dizilere. Rica ederim ne demek 😘

      Sil
  10. Once upon a time disindakileri cok seviyorum onuda izliycem canim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarlaması çok güzel izle bencede geç kalmadan ☺️

      Sil
  11. Once Upon A Time ve The American Horror Story dizilerini izledim. Her ikisi de mükemmel <3
    Once upon a time dizisindeki masalların gerçek hayata uygulanışı beni çok etkilemişti <3
    American horror story dizisinde ise, çok iyi oyuncuların yer alıyor olması, çok çok iyi hazırlanmış senaryo beni mest ediyor. Tabi her sezon ünlü birisinin konuk gelmesi de cabası ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Once upon a time dizisine devam etmeye başladım dün. American horror storyde dediğin gibi oyuncuları mükemmel. Lady Gaga özellikle, onun geliceğini duyunca nasıl dayanıcam sezonun başlamasına diye düşünmüştüm 😁

      Sil
  12. dizi izlemem detoksuma son versem mi diye düşündüren paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Dün gece önerdiğin The 100 adlı dişiye başladım ilk bölümü ilgi çekici . Hem İngilizcemi aktif tutmak istediğim bir dönemde böyle bir dizi arayışındaydım . Çok teşekkürler canım . Alt yazı Türkçe ve konuşma İngilizce olan bir site var mı? Bir sayfa buldum ama video yarım çıktığında alt yazı oluyor. Tam ekran yapınca alt yazı kayboluyor 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizceyi aktifleştirmek için mükemmel fikir. Biz ingilizce derslerinde izliyorduk, o yüzden ben altyazıya bakmıyorum fazla. Ama dizipubta çevirilerde çok güzel ordan bakabilirsiniz ☺️

      Sil
    2. Çok teşekkürler hemen bakıyorum canım 😘

      Sil
  14. ben de okullar açılınca başlarım artık dizi izlemeye :) not ettim ;)

    YanıtlaSil
  15. Once Upon a Time seviyorum izlerim arada.American Horror'u bende izledim ama dediğin gibi biraz saçma ama dersde veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dikkatli izleyince anlıyorsun ne demek istediğini aslında ☺️

      Sil
  16. Süpernatural dizisine başlamayı düşünürken tam da listede görmek merakımı daha da artıdı. :) Dizileri not ettim, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öncelikle. Supernatural dizisini ben çok fazla izlemedim ama annem baya severek izledi bütün sezonlarını ve bayıldı. Korku seviyorsanız süper ☺️

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Aslında çok güzel diziler izlemenizi tavsiye ederim ☺️

      Sil
  18. Hayırlı olsun blogunuz.Uzun yıllar keyifle yazarsınız umarım ♥

    YanıtlaSil
  19. Tam da eşimle dizi arayışındaydık. Bu çok iyi oldu canım. Çok teşekkürler önerilern için.:)

    YanıtlaSil
  20. hiç birini izlemedim :) ama birkaç tanesini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  21. aaa inanmıyorum. Ben tam dün "100"ün ilk bölümünü izledim. Bence gayet güzel. Kötü yorumlara aldanmamak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kötü yorum yapanlarda var. Kişiden kişiye değişiyor ama bence süper bir dizi.

      Sil
  22. The Walking Dead dizisini eşim izliyordu bir ara.Oradan aşinalığım var ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar